mandag 27. desember 2010

Vermelding 27.desember 2010

Klokka er no12.30, temperaturen har stige til minus 10 grader C, og veret er like fint som før.Eg må innrømme at eg er stuegris når det er kaldt, har IKKJE lyst ut.I dag måtte eg ta fram støvsugaren og køyre rundt med den før eg fekk opp tempen i kroppen. Forresten var behovet for litt opprydding nokså reelt.Nils kavar på med sitt, han er vaktmeisten for to hus i tillegg til vårt eige.
Lars var innom med tørt høy som Nils skulle ha til å lage seng til Advokatten.Det er ikkje så greitt å vere villkatt i slike tider.
Bildet over har eg knipsa frå trappa, det viser at sola ikkje er så veldig langt borte. Bildet under har eg tatt frå altanen.Dette er så langt eg kjem utan å ta på meg sko.Latskapen og frosten er stor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar